Ingen solsemester

God kväll gott folk. Vissa av er verkar fortfarande tro att man har tid att sola och festa här, men så är det icke! Vi har en ledig dag på hela månaden och lektioner från kl. 9 till 22-23 på kvällarna. Ingen sol här inte! Festa hinner vi väl lite, har vart ute 4 ggr på 2 veckor, men två av dom ångrar jag, inte värt att vara så trött och bakis på lektionerna.

Igår morse trodde jag också att jag var bakis. Jag hade legat och frossat i 4 timmar innan lektionen och var varm och kall om vartannat. Men kände att det kanske inte var bakisfrossa när jag var den enda med kofta, jacka och halsduk på siestan medan alla gick runt i badshorts. Jag gick tillbaks till hotellet och insåg att jag hade feber. Ni vet, är seg ibland. Jag fortsatte frossa och växla mellan kall och varm, sen blev det värre och jag var helsnurrig och mådde illa. På vägen till toaletten svimmade jag och sen började jag spy. Mmmm mysigt! Anyway, läkaren kom och jag har tydligen nån bakterie i magen. Har legat och sovit hela dagen och känner mig bättre idag. Har vart jäkligt nere idag dock, fyller 21 idag så det har vart en jäkligt tråkig dag. Men det har funnits några ljusglimtar, tjejerna har kollat till mig med jämna mellan rum och de kom precis in och sjöng för mig och gav mig en jätteful väska hahha. Men den var full av mj bilder! Dom vet att jag älskar mj så det betyder jättemycket för mig, tack så mycket flickor!

Här är lite random bilder här i från Lloret de Mar:
        


Kolla in bildbeviset! Jag äter banan för att det är typ det enda jag får äta nu. I look good sick, don't I? ;)

Kommentarer
Postat av: sara

Stackare!!!! :-(

2010-04-26 @ 15:28:13
Postat av: Grekjäveln

Älskade lilla agapi, ta hand om dig ordentligt. Blir ju orolig. Och wow, du åt banan!! Tror det är första gången jag ser bildbevis på det, haha.

Jag saknar dig mycket gumman. Love you

2010-04-28 @ 14:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0