Service co - De första dagarna

Hallå gott folk! Här kommer greetings from Barcelona! Eller Lloret de Mar kanske jag ska säga, för än har jag inte varit i Barcelona. Men det kommer, på lördag. Jag kan ju säga att den här utbildningen inte riktigt är som jag tänkt mig... Den är helt jävla stenhård! Man får sig en chock från början! För det första bor jag med en tjej i ett pyttelitet rum och vi delar säng. Go tjej visserligen, men man vill ju ha lite privacy. Första dagen var great, vi var lediga, så vi gick runt här och ner till stranden, det var 22 grader och strålande sol, så jag och några tjejer beställde varsin drink (kl.14 på dagen ;) ) Grejen med drinkarna här är att dom är superduper som dom kallar det, det vill säga gigantiska! Jag blev aningen berusad, men drack ändå inte upp hela. Vi sov ikapp oss lite, sen gick vi ut på kvällen, men jag drack inget och kom i säng vid 23.


Anna och jag.

Vi på stranden med Superduper Daquiris!

Dag två, det var nu det började. Ett välkomstmöte kl. 10.40, sovmorgon, sen var det gruppindelning och vi fick våran första utmaning. Vi skulle upp framför 45 personer framföra en presentation av oss själva i 3 min. Det kan vara en jäkla lång tid kan jag lova.. Men icke för mig tydligen, det var inte världens bästa presentation, snackade mest om mitt gamla skinkjobb, men jag höll tiden ut och hade kunnat prata mer. Denna dag gick vi även en rundtur i Lloret de Mar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0