Beeeebis!

Familjens katt heter Nina och är världens goaste katt. Hon är faktiskt mer som en hund för hon lyssnar på en och älskar att gosa. Varje gång jag sitter i köket eller i soffan så hoppar hon upp i mitt knä och spinner som en galning. Nu har hon blivit sjuk, har ngt äckligt i ögat och är total infekterad. Hon är ledsen och klänger på mig hela tiden, men jag får inte röra henne egentligen, så jag motar bort henne. Nu är hon ännu mer ledsen och jag känner mig som en bajs. Älsklings-Nina, när du är frisk så får du sitta i mitt knä hela tiden, je te promet ma chérie!


Kommentarer
Postat av: Johanna

hej !

finblogg :)

Hur är det ? :)

2010-12-03 @ 20:56:09
URL: http://bramerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0