Les Fêtes en France

Ett urval av bilder från när jag och The Brazilian Crew been partying. Jepp, my closest friends in France are from Brazil.


Jag och Rafaela på Le Mistral. We went there ones and never came back. Typ en dålig version av en avenyklubb.. Dyrt, för mycket vip-områden och för mycket gammalt och smått.


Helena, jag och random dude på Le Scat, vårat stammis ställe. Vi har våran pub Brigand och våran klubb Le Scat som vi är stammisar på. Goare folk och goare stämmning, I like! Och yes, jag har en kofta på mig inomhur på klubben. Man klär sig lite annorlunda när man går ut där, cover up girls! Plus att jag lämna alla balla kläder i Sverige. Har anpassat mig ganska mycket, but I'm gonna return and party swedish style.


Rafaela och Helena <3


Thamo och Rafa. Thamo pratar bara portugisiska. Men vi försöker ändå. Vi pekar på saker och nickar.


Rafa, Helena och Lucas. Lucas är typ den roligaste killen jag träffat, grov humör, just like me. Man reagerade lite i början, men sen när man fattar hans humör så är han bäst. Så alla ni som har sett hans kärleksmeddelanden till mig på Face, it ain't true, he's just messing with me.


Me and my girls. Dom har båda lämnat mig ensam i Aix, vi kommer ses i Barcelona om några veckor, men ändå.. Vous me manquez.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0