Alright, okay, I don't dance, no way. I just take my Louis rag out and wave it round in the air

I fredags var det dax för utgång med Sara, Mickan och Lina. Vi tänkte prova den nya klubben längst ner på avenyn, Yaki-Da (gamla BLVD, tack gode gud för att dom lagt ner Bullan, jäkla skitklubb). Lite mer andra lång över den, vilket betyder lägre ålder, men dom är stenhårda på den åldern. Själv är man van vid vakter som tänker med dicken och det räcker med klänning och klackar så är du inne. Men inte här inte. Här ska vi vara duktiga och kolla leg och faktiskt bry sig om åldern. Jag tror att jag blivit Aveny-skadad...


Sara och Lina Linn. Detta börjar nog bli Saras signature pose. Så fort hon får lite alkohol i kroppen så rullar hon ut den. Just det, rullar ut den. Sara har världens längsta tunga. Spetsig är den med.


Jag och Micks on the balcony. Även jag ballar ur ibland. Vi kan inte visa dom bilderna här. Här får ni bara se The Claw light. Borde kanske göra ett inlägg om mina händer. Mina beniga händer som förvandlas till The Claw titt som tätt. Aja, whatever, I don't dance no way.

Vi hamnade iaf på Park, alla vägar bär till Park Lane. Rätt bra musik, lite uttjatat bara. Sen att det alltid finns fyllon som kan underhålla en är alltid ett plus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0