Elle est malade

Vilken överraskning man fick imorse ha? Jag skulle lämna av Rafael på dagiset och så börjar Julia spy i baksätet. Så det blev ändrade planer, istället för dans och gym, så bar det av mot doktorn. Idag var jag supernanny, jag hann hem och byta kläder på Julia och ge henne en dusch, sedan hittat ett sjukhus som jag inte visste vart det fanns. Jag fick adressen och letade på googlemaps, men vägarna har byggts om och är inte aktuella. Men jag hittade ändå! Visserligen med hjälp av mamman som guidade via telefon, men ändå! För mig är det skitbra, med tanke på att jag har världens sämsta lokalsinne.. Så nu iaf sitter jag här, ger henne lite avslagen cola då och då och hon kollar på dvd. Jäkligt dålig tajming dock eftersom Rafaela och Helena kommer och hälsar på i helgen. Vi får se hur detta går, håll tummarna för att jag inte blir sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0