Jeudi

I torsdags var jag och Rafa hembjudna till Joline på middag tillsammans med hennes franska roomies. Rafa och jag är ingen bra kombination, båda är efterblivna när det gäller att hålla koll på tiden och vi blev en och en halvtimme försenade till middagen. Bra intryck man gör då va? Jag och Joline har bara träffats en gång innan på flygplatsen i Marseille och nu måste hon ju tycka att jag är en supertjej. Vi fick iaf god mat och alla var franska och rökte inomhus. Sen drog vi vidare, vi skulle till min och Rafa's pub Brigand, men den var stängd! Ve och fasa! Men vi hittade en annan trevlig bar som heter Wihoo, mycket utbytesstudenter där. Och sen självklart Le Scat.

Thalmo och Rafaela på Le Scat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0