Les Soldes en France

Reorna här i Frankrike är amaziiiiing! Den började förra veckan och är inte som den svenska rean när man får typ 20 % på ngt plagg som blivit över för 3 sommrar sen. Här vill dom bli av med det gamla, så dom rear ut relativt nya grejer och allt för 5, 10 eller 15 euro, great ha? Okej, nu snackar jag mest om rean på HM, men de andra butikerna har också bra reor. Och här i Aix har alla en väldigt klassisk stil, jag ser ut som den galna svensken, och det betyder att alla balla kläder finns kvar på rean! Jag har fyndat detta hitills och allt har varit ngt som jag redan kollat in innan, men tyckt att det vart för dyrt med min au-pairlön.
        

Fantastiska bilder va? Fv. byxdress från HM 10 euro, jacka HM 15 euro, flarybyxa HM (eller crazypants som Rafa hade uttryckt sig) 15 euro och halsband 4 euro Bijoux Brigitte.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur länge kommer du befinna dig i frankrike?

2011-01-22 @ 12:02:29
URL: http://parole.blogg.se/
Postat av: Sara

vaaaaaaaafan de e ju sånna byxor. hahahahahaha

2011-01-22 @ 17:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0