My weekend in Barcelona, 9 jan

Andra dagen sov vi ganska länge eftersom vi kom hem kl. 7 på morgonen. Vi är tre lata jävlar och orkade helt enkelt inte med att gå upp. När vi väl tagit oss upp, tog jag (Helena och Rafa var för trötta) en promenad till La Sagrada Familia. Jag var i Barcelona i april och såg kyrkan redan då, men den förändras hela tiden och jag älskar verkligen Gaudis stil. Lite synd är det dock att det är en massa byggställningar runt om hela kyrkan, men den är verkligen vacker och fascinerande så den hela tiden skiftar i stil.
Sen körde vi en favorit i repris, mer libanesisk mat. You can never eat to much hummus! Och efter det så åkte vi inte till Las Ramblas och sedan stranden. Åhh vilket privilegium det är för folk som bor nära stranden. Vi tog en glass och gick längs stranden and that was it. Sen var det time for me to go home. Tack Barcelona, vi ses snart hoppas jag. Världens bästa stad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0