Och priset som årets au-pair går till...

..Mig!! Iaf för att jag försöker och riskerar livet på samma gång.. Eller jag kan ju börja med att jag körde fel idag när jag skulle till Julias gympa. Jag hade GPS:n på, men lyssnade ej på den haha :P Jag fattade inte varför den upprepade att jag skulle svänga av nästa avfart hela tiden. Så till slut, när jag var alldeles för långt bort, då trilla myntet ner. Aha, jag har kört feeeel! I ilande fart vände vi och kom 5 min försent. Vilket här är otroligt allvarligt.

Iaf, efteråt så tänkte jag att nu, nu ska vi hade mysigt jag och min lille tjej. Vi ska promenera i skogen och kolla på berget och blablabla. Min värdpappa har förklarat hur man åker, typ du svänger in där och fortsätter tills du hittar en parkering. OK! tänkte jag och gjorde så. Bara det att jag kör en gigantisk bil och det fanns bara en väg för en bil. Jag körde i kanske 20 min åt samma håll och och hittade fanimej ingen parkering, jag tyckte mig skymta ett berg i fjärran, men ingen parkering. Och Julia frågade mig 1000 ggr om vi var framme snart. Så jag var helt enkelt tvungen att vända. Julia suckar och säger "Men då har vi ju åkt hit för ingenting." Så rätt så lillen, så rätt så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0