Välkommen till mitt dårhus

Förra veckan var flickan sjuk. Hon spydde i bilen, hon hade 40,4 graders feber, jag borde få ett pris. Det varvade med att hon grät, hon ville att jag skulle hjälpa/krama/massera/trösta med att hon hatade mig. Jag var ju den som tvingade i henne vätska. Idag fick Rafael feber. Han har sovit, yrat, dansat, gråtit. Jag borde få ett pris till, för det är fan inte lätt att få i en 2-åring vätska om dom inte vill dricka. Det enda han vill ha är medicin. Vi har en druvjuice som ser ut som medicinen och jag gav han helt enkelt druvjuice med medicingrejen. Han har tagit en jäkla massa medicin.

Vi har myst en massa, det är därför jag också håller på att bli sjuk, och dom vill ha uppmärksammhet hela tiden. Om jag är med den ena, så gråter den andra. Om jag torkar Julias hår, så lägger sig Rafael på golvet och snyftar. Nu skriker dom efter mig i soffan, back to work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0