Besluts- och separationsångest

Nu börjar det närma sig datumet då jag ska åka hem. Jag kommer i början av juli och jag vill hem. Jag ser såå himla mycket fram emot en sommar i Göteborg, det finns inga bättre, men jag vill inte lämna alla här. Eller rättare sagt, det är de som lämnar mig eftersom jag kommer tillbaks.. Bara det att jag vet att om jag åker nu, så är DENNA perioden slut. Denna fantastiska vår och försommar som jag haft här. France is awsome, c'est juste comme ca. Och nu ska jag köpa biljetter för att åka hem och jag ville åka hem en torsdag, men inte en superbra idé.. Jag ska ju säga hej då till alla, och en onsdagkväll kommer ingen kunna säga hejdå till mig, så nu lutar det åt att jag åker hem på söndagen istället så att jag kan säga hejdå till alla. Allt det här gör mig lite galen. Ska springa lite. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0