Lundi

Så idag var det måndag, härliga måndag. Igår natt sov jag hos Jara, det är ngn katolsk helgdag idag, så jag var ledig på morgonen. Jag fick känna mig normal och sitta och käka godis och kolla på film. På SATC-filmen på franska faktiskt, rätt bra. Vi pratade halva natten, vaknade upp och köpte go frukost i form av färskt bröd, salami och sura nappar. Mistralen har avtagit lite, så det har varit 35 grader idag, nice.

Föräldrarna är i Marocko just nu och jag har jobbat sen kl. 15 och kommer ha barnen själv över natten och sen kommer pappan hem sent tisdagkväll. Så jag och Julia har lekt i poolen, när Rafael vaknade så bakade vi Madeleines och sen jagade jag dom i trädgården med en vattenslang. Ils sont contents :) Grejen är bara den att dom aldrig vill lägga sig. Nu sover dom äntligen och kommer fortsätta med det antagligen. Nu ska jag också ta och lägga mig. Önska mig lycka till imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0