Minuit à Paris

Igår kväll så gick jag och Joline, efter att ha spenderat en hel dag av att sova och äta, på bio. Midnight in Paris känns ju passande, så vi gick på den. Joline älskade den och skrattade gott genom filmen. Och det hade jag säkert gjort om jag hade lyckats hålla mig vaken.. Jag har varit helt slut i ca 5 veckor, så en halv tio bio på kvällen funkar inte. Jag slockna efter 20 min och vaknade upp lite då och då för att se Adrien Brody göra entré och jag kommenterade hur mycket jag älskade honom och sen somna jag igen. Jag fick inte riktigt ut handligen och ngt sammanhang i filmen, men alla andra älskade den och tyckte att den var awsome. Joline rådde mig till att se om den någon gång, so I'll probably will.

Det var gårdagen och på dagens schema står springa, hämta upp Katja och åka till Avignon, sen hem, käka tacos hos Katja och sen gå ut. Det blir en riktig team scandinavia dag, förutom att denmark has left the building :( Men Norge och Sverige håller fanan uppe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0