Caprice

Ibland känns min vardag bisarr. Idag så hade Rafael världens största utbrott över att det inte fanns några rena knivar. Han ballar även ur när jag har skurit i brödet. Då är det tydligen sönder och går ej att ätas. Ballar ur på det sättet att han slänger juiceglaset på golvet, sparkar och skriker och blir helt röd i ansiktet. Bisarrt över en kniv. Schizo är han också, för 5 min efter är han världens goaste. Jag antar att dom är så, barn.

Jag och Julia däremot har kommit till "I love you"-stadiet. Hon sa att hon älskade mig första gången för 3 veckor sen och nu öser hon orden över mig. För det första kan jag ju säga att jag började nästan lipa, för jag ville bara säga "men dummer, jag har älskat dig sen ungefär en halvtimme efter att jag första gången träffade dig." Jag älskar mina barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0