Det var en gång..

.. två flickor som landade på Marignanes flygplats utanför Marseille. För 6 dagar sen hämtade jag upp Sara och Helena. 6 dagar som gick otroligt snabbt och vi har haft så sjukt kul! Jag ska blogga om varje dag för att dela med mig av våra äventyr och alla konstiga människor vi träffat. Jag älskar konstiga människor.

Det blåste helt sinnesjukt mycket, men solen sken lite en stund iaf. Vi körde i racerfart till Aix, de franska motorvägarna skrämde flickorna en aning och även min körning i min lille lådbil. Sara med kryckor och Helena med uppskrapad haka, vi köpte pizza och tog det lugnt.


Kommentarer
Postat av: Sara

Mmmm vilka sexbombs!!

2011-03-06 @ 16:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0