Födelsedagsfirande

Lördagskvällen drog vi in till stan och skulle fira Danamaries födelsedag, tjej från England, världens goaste. Vi förade, käkade lite sushi. Drog till Wohoo och sen Le Scat. Jag är ju party-aupairen helt obviously och bartendern utbrast "La Suède" när han såg mig. Det går bra nu. Eller så borde jag lugna ner mig. Eller inte..! Man måste njuta medan man kan! Var ute day and night, sov aldrig, det är mitt motto.

Brynja, Hanna och Soffia. Islänning, engelsk, islänning. Alla islänningar i hela världen känner varann. C'est bizarre, världens minsta land.

Jag och Dana. Kul att jag alltid är den långa här när jag inte är med mina svenska vänner. Hade visserligen klackar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0