Har stillat min hunger

Har stillat hungern med sushi idag, har haft cravings i typ en vecka, tillsammans med svenska Ebba och isländska Jara som jag spontant bjöd ut i lördags, då alla bangade fest för att det regnade. Men vi nordbor bangar inte! Här stannar alla inne om det duggar, hujedamej, man kan ju bli blöt! Det visade sig senare bli typ den bästa festkvällen på länge. Träffade på hur många som helst så började som 3 pers men var typ 15 sen. Ebba och Jara har bara vart ute en gång innan, så jag som är veteran visade dom Aix. Vi körde Brigand, min favoritpub, ballade ur på The Wohoo bar och drog sen till Le Scat. Jag lovade mig själv förra helgen att aldrig mer gå till Scat, men gjorde en deal med Saras blodsbror att vi alla skulle dit.

För att citera Sylvain the Stalker "If there is someone you really want to meet, you go to Le Scat. If there is someone that you really want to avoid, you do not go there. It's always the same people there, and even if there is someone that you usually not see at Le Scat, if you don't want to see them, they're gonna be at Le Scat.

Som en jävla gifthåla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0