"Jaa må hon leva, ja må hon leva.."

Vilken succé! Jag tar ju två kurser här, en på IS som är en jättefin liten skola i centrum, dyra kuser, men jättebra. Sen tar jag en in da hood, typ franska för invandrare. Och idag var det min lärare Brigitties 60-årsdag och det var några som bakat en kaka och så skulle vi alla sen sjunga födelsedagssången på respektives språk. Det gäller att inte ha scenskräck. Till att börja med så kan jag ju säga att typ alla hade ju samma melodi, "Happy Birthday" fast på sitt språk. Så jag började ju sjunga den svenska och sen blev jag typ poppis i klassen. Alla älskade den! Typ "Ja, min favorit var ju den svenska sången, gud va fin, en gång till Johanna!" Ehh, okej dom kanske inte fråga om jag kunde sjunga en gång till, men alla tyckte att svenska var jättefint och att sången var jättefin. Yeah baby. 'Cause it is!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0