Lundi avec mes filles

Inte den här måndagen, men den förra. Jag hade en väl upplanerad dag. We were gonna hit Marseille! Vi käkade medhavd lunch vid hamnen och blickade ut över ett molningt och grått Marseille. Ibland tror jag att Marseille inte gillar mig. Jag har vart där sammanlagt 4 ggr och samtliga har vart grå och regninga. Iaf, vi gick senare och köpte en dyr kaffe på ett glasscafé och väntade ut regnet. Sen var det shopping på schemat och jag fick mina tjejer att bli lika kära i som jag är i Sephora, en fransk sminkbutik. It's so lovely med tusen grejer som är färgkoordinerade, it's so beautiful!

Vi tog bussen upp till Notre Dame de la Garde, en krokig och brant väg som skrämde livet ur oss, eller inte mig, jag är van vid galna fransmän vid den här tiden, men att åka buss upp till kyrkan är lite som att åka Balder. Och sen får man ju se hela Marseille därifrån.

Efter Marseille lagade Helena en fantasktisk middag till oss med kyckling och en couscoussallad utan desslike. Det var jag som gjorde couscousen och jag fick lära mig att nej, jag kan inte göra couscous. Happ, får jag ta bort det från cv:t då. Efter middagen begav vi oss till stan för att träffa Joline och Pierre på Brigand. Trevlig kväll med en massa öl och framfusiga kanadensiska militärer.

Vi hade kul på stan efter, lekte i fontäner och hade allmänt ball. That was our monday. Bisous

Kommentarer
Postat av: Sara

Oh herre min Jesus. Jag ska vara glad att ja e så snygg... :P

2011-03-07 @ 11:47:48
Postat av: Johanna

Haha I know! Men jag har snygga bilder med! btw, du måste skicka bilder, vi kan göra över skype. pussis

2011-03-07 @ 15:15:46
URL: http://johannaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0