Mardi avec mes filles

Tisdagen vaknade vi ganska sent, Helle gjorde en av sina fantastiska omeletter och sedan begav vi oss till min skola för att hämta en karta åt Sara och Helle som skulle ta sig runt i Aix i två timmar. Det fixade dom galant medan jag hade lektion. Sen var det mer shopping, crêpes och kaffe. Vi åkte hem och lagade mat och gjorde oss klara för en partykväll på Wohoo tillsammans med Joline och Pierre, våra nya vapendragare. En massa vin och dans och sen träffade vi glansjackan-Vince, Helles nya boyfriend här som är så kär, så kär och är en gammal garderobskille som fixade in hela gänget gratis på Le Mistral. Bra fiskat. Sen är det mesta som en dimma, kommer inte ihåg så mycket. Min kamera dog efter typ en min. så jag får lägga upp bilder när jag fått från flickorna. Tro mig det finns bilder. Fulla bilder. Tänka om det ändå fanns en gilla-knapp på min blogg. Nu får ni nöja er med en snygg bild på mina babes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0