Onsdagen 2/3 med S&H by night

Vi tog det lugnt onsdagkväll. Jag har tidigare besökt en restaurang här i Aix som heter La Maison de la fondue (precis bredvid Le Scat), tillsammans med brassarna i vintras, riktigt trevligt och riktigt god mat, så det var dit jag tog mina flickor på Saras sista kväll. Dom har allt i fondue, ostfondue, kött, choklad. Allt man behöver. Mysigt att göra det själv också!
Man får in maten så här, och sen får man slänga i den i fondueolja och koka/steka/fritera/vetejvadmangör och voila! Supergodt! Och jäkligt mycket också, vi var så mätta att vi knappt kunde röra oss.

Även om vi var stenmätta, så köpte vi in chokladfondue. Il faut profiter!

Yum. Jag tror jag gick upp 8 kilo. Totally worth it.

Sen var det bara att släpa sig hem med uppknäppta byxor, lägga sig och gå upp 2.30 för att köra Sara till flygplatsen. Tre dagar gick så fruktansvärt fort att man inte hann fatta det. Miss u Säääääära <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0