Tisdagen 1/3 i bilder


Det var womens night på Wohoo, vilket betydde att du skulle säga "I'm open" till bartendern och så fick du en utspädd vindrink helt gratis. Slampiga som vi är så gjorde vi det, fick även Joline att gå emot sina principer. Och, för att inte glömma, detta var kvällen vi såg "Sven" för första gången. Den amerikanska killen som spelar svenska Sven i alla amerikanska filmer.

Dans på Wohoo. Helle träffade Vincis och hon var längre än alla, en nordisk amazon kan man se henne som. Jag var full som en gnu, Sara fick en klubba. Hon gillade.

Vi är franska på torget. Och självklart Glansis med truckerkepsen. Min nya bästis. Han vet inte om det än, men vi ska bli bästa vänner :)

Glansis fixa in hela gänget gratis på Le Mistral, pluspoäng! Och det här är min absoluta favoritbild från hela veckan. Den talar liksom. Den säger så mycket. Men mest ser det ut som att vi är ett trailertrash par som legat riktigt bra på Mistrals toaletter utan lås och med kiss på golvet och har kommit tillbaks, riktigt nöjda. (Obs ej sant!)

Sara rockar loss med goa, goa, goa Joline. Himla go tjej.


Kommentarer
Postat av: sara

hahhahahahahahhahahahahah!!!

Hade såååå roligt!!

2011-03-14 @ 11:12:19
Postat av: Andrea

hahaha jag hoppas din mamma laser bloggen!

2011-03-14 @ 14:47:26
Postat av: Johanna

Haha, hoppas inte jag heller!

2011-03-14 @ 15:25:47
URL: http://johannaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0