Torsdag 3/3 med Helle en vrai, Sara in spirit, by niiiight

Dagen då Johanna pratade alla språk. Jag är ett språksnille, inget jag kommer sticka under stolen med. (Ok, egentligen kan jag lite av varje och gillar att skryta hur mycket som helst om alla språk jag talar) Och jag och Helle begav oss till Wohoo för att möta upp Pierre och Fabrice. Under tiden vi väntade stirrade diskkillen ner Helle och gjorde fräcka ljud med sina skor. Han erkände senare för min kompis/ hans arbetskollega att han gillade Helena. Nääää!?

Killarna kom och även deras danska vänner. Mmm danskar. Jag älsar danskar. Jag älskar att prata danska. Jag tror att jag kan prata danska. Ok, jag var full som en get och pratade mestadels franska. Men det ser jag som ett gott tecken. Visserligen har jag helt glömt bort hur man pratar danska, jag förstår allt, men kan inte längre prata, men att jag även glömmer engelska och svenska på fyllan och pratar franska med alla, det är väl ett bra tecken?

Helena och jag, snygga som få. Detta var tidigt på kvällen.

Ok, blir inga fyllebilder, har några. Jag och Helle dragna som bara den, hängandes vid Dj-båset. Mmm, vilken syn. Men tyvärr, datorn vill inte samarbeta. Efter att jag pratat efterbliven danska i flera timmar, så drog vi vidare till IPN, en studentklubb. Rekommenderas starkt till svenska flickor, då det räcker med att säga att du är svensk i dörren och så får du ett leende (ett creepy sådant dock) och så slipper du betala. Även i garderoben funkar. Lyckas du bara fiska fram en euro, så säger du att du är svensk så är det inga probleeem. Härligt va? Jag blev även bästis med en kille jag sett på stan. Helle trodde att jag kände honom, men nästan, jag hade ju sett honom så där på håll liksom = Best buds! Jag hann även med att göra DJ:n arg genom att förolämpa honom, fimpa på Pierres hand 140 ggr, och prata grekiska med en grek. Jepp, jag kan det med. A juste, jag öppnade mig lite väl mycket för taxichaffören med. Allt som allt, lyckad kväll :D

Kommentarer
Postat av: andrea

jag har anvant min grekiska, enda frasen som jag kan som handlar om en viss paprika! still got it!

2011-03-19 @ 18:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0