Vaniljyoghurt i solen


Det här kan ju vara kanske världens godaste youghurt. Vaniljyoughurt som bara finns att köpa utanför Monoprix i stan. Jag hade en skön makeout session med den senast i Marseille och Sara och Helle tyckte väl att det gick lite väl vilt till, men har en sådan passion emellan varann, så kan man inte hejda sig. Nu har jag en ny och ska sitta och dricka den i solen här hemma. Btw, så jäkla nice att solen hittat tillbaka hit. Det fanns ju inte så mycket av den varan när tjejern var här förra veckan. Igår efter att jag promenerat hem bakis från Joline. Asnice att gå hem i sammetsklänning en söndagsförmiddag med håret på sniskan. Bussarna här går ju bara en gång i timmen också på söndagar, så det blev till att gå. När jag väl var hemma så la jag mig i solen i min lilla klänning och bakisfrossade i solen. Lyckades bränna mig i fejjan. Nice :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0