Väskryckt, väskryckt blev din mamma väskryckt

Nä, men jag blev! Jag har hittat ett moln på min franska klarblåa himmel. I form av en liten snorunge på runt 20 år, ett ansikte spträngfyllt med akne, ca. 1.65 lång och hög som ett höghus. I fredags kväll när jag och Sonja precis hade följt Rosnel hem, så kom det som vanligt fram ngn idiot som ville veta vart vi kom ifrån, vad vi hette osv. Normalt så brukar dessa killar lämna en ifred om man går därifrån, dom blir inte så glad, men det brukar ej vara mer än så. Den här killen upprepade hela tiden att han skulle med oss hem och så tog han tag i min kompis arm lite våldsammare än vad man brukar och ni som känner mig vet hur jag är och jag sa till honom att han genast skulle släppa henne, då började han pilla mig och jag typ balla ur och börja skrika på honom, han blev lack och tog min väska. Go kille.

Så spenderade eftermiddagen igår på polisstationen med min värdmammis och vad skulle jag göra utan henne? Här kommer jag, lilla svenska flickan och ber om att får göra en polisanmälan och som vanligt i Frankrike vill dom helst att man ska gå därifrån, man är ju jobbig. Men min hostmom gav sig inte och så fick vi till slut gå in och snacka med en jättego polis. Everything is going to be ok.

Måste gå nu. puss o kram

Ps. Jag åt 5 ostron igår och krabbklor. Är fortfarande övertygad om att ostron är ngt man äter för att verka ball. Dyr snorklump. Yum.


Kommentarer
Postat av: Meia Lindholm

ska du inte ha någon header? :)

2013-01-21 @ 18:24:07
URL: http://meialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0