C'est Mardi...

Idag är det tisdag dagen efter helvetesdagen. På måndagar är barnen trötta, de vill inte bada, de vill inte leka, bara gråta och skrika. Men idag är det tisdag och hoppet tänds. Idag kanske inte behöver jaga henne över skolgården för att hon ska följa med mig hem. Kanske idag, så kommer hon bli glad att se mig.

Haha, nä det är inte så hemskt, men måndagar kan vara rätt jobbiga. Efter måndagar så kan veckan gå rätt fort faktiskt, sen är det tisdag, som en måndag fast bättre, sen onsdag busy busy day, går fort fast man är helt slut efteråt, och torsdag som måndag och sen är det fredag. Vips så är det helg och det är som tråkigast utgång på schemat. Eller Nice. Nice om två veckor :D Where gonna run that town. Ge mig helg :D

Btw, you guys suck at commenting. Inte för att att kritisera eller så (jo, jag är en krävande person) men kommentera för faen. Puss och kram! Eller kys og knus som man säger på dansk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0