I want you to love me, like I'm a hot pie

Igår var vi hos Helena och firade hennes födelsdag. Det var en massa folk där till att börja med och en hel hundfarm, hennes familj typ samlar på hundar. Och världens sötaste bebis hund på åtta veckor var där, ville pussa krama och ta med hem. 

Helle som är en master chef hade gjort en tapas to die for. Alltid en garanti när man kommer hem till henne, good food! Hon lagar den med kärlek :) Middagen åts tillsammans med Helles kompis Johan, Sara och Emelie (!) Har saknat den tjejen så himla mycket!

Iaf, mys mat och vin, we were on top. Jag, Sara och Helena drog in till stan och gick på Nivå och Park, allt i sin ordning haha. Halvbra musik, men det var kul ändå, för det är det alltid med dom flickorna!


Födelsedagsbarnet och Sara!


Jag pussar på min älsklings-Zoran!

Hade ingen bra bild på min klänning, men jag var söt som socker igår. Jag hade en vippig klänning med rosetter på. Som en prinsessa! Drinken var helt cp-god också. Hallon och annan skit i. Sara var så gullig och köpte dessa till oss, jag drack väl halva innan jag helt plötsligt tappade greppförmågan och bara släppte drinken i backen. Whoopsie! Några flashbacks Andrea kanske??


Kommentarer
Postat av: Andrea

lite för många flashbacks faktiskt, händer för ofta det där. Varje fest ungefär. Kan likna det vid att jag sprutar champagne men istället köper drinkar och krossar glas och häller drinkar på golvet. och då borde folk faktiskt bli mer impade än vad dom faktiskt blir och vilja va min vän och dance for me! (lr ligga)

2010-09-25 @ 23:27:28
Postat av: BAVE AMIN

Vi tittar på de tillsammans baby :)

2010-10-03 @ 01:10:47
URL: http://baveamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0