Stilettos and broken bottles - Sara's B-day pt. 2

Väl inne på Nivå, så kände jag att "Faan vad jag är full". Eller först kände jag att jag var pissenödig, men sen när allt snurrade inne på toan, då tänkte jag så. Nu för tiden så blir jag typ aldrig full. Berusad blir jag, men inte full, tycker att det är så jäkla obehagligt. Kalla mig torr, men jag sprang till baren och hinkade 2 stora glas vatten, man vill ju inte förstöra kvällen det första man gör :P
 

Mikaela och Lina, lookin' good!


Helle och Linda


I was on fire!


Birthday girl!!

Vi drog till Park Lane sen, och jag raggade till mig en drink genom att säga att det var jag som fyllde år. Haha.

Kommentarer
Postat av: sara

Omg va äcklig ja såg ut Hahaha... tack för en rolig kväll honey!

2010-09-21 @ 11:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0