You, you are so yesterday

Igår kväll var en special evening. Sista Riddim Rockerz på Henriksberg för säsongen, time to say good bye. Grym hiphop-klubb med gött folk som jag verkligen rekommenderar. Riddim kryddar Göteborgs annars så fist-pumpande stekiga klubbscen. Grym musik att skaka rumpa till hela natten lång! Eller inte hela natten, för det stänger kl. 2, det enda negativa med Riddim, man får inte vara där tillräckligt länge!

Men partyanimals som vi är så drog jag, Helle och Sara vidare till Park för att testa deras nya klubb Hej fredag. Igår var det grym musik och när hörde I'm every woman med Whitney Houston, så förstod jag att det var Sebbe som spelade. Avenyns bästa DJ no doubt, spelas det hiphop varvat med Whitney, så är det han som spelar haha.

Kvällen var grym igår, som vanligt med mina guuurls, förutom lite drama på Park som dödade mitt partymode rejält. Men men, sånt som händer.


Jag och Helle på väg in till stan. Sara kom på botemedlet mot min kameras blekeffekter, håll för blixten!


Helena har lagt i beiga slingor i håret och tycker att det har blivit brunt. Hon har börjat nojja som mig, vi kan bilda klubb. Klubben för dom färgblinda.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0