24 april - Påskdagen

Här i Frankrike hänger jag inte riktigt med om vilka dagar det är, så när jag satt i bilen med Joline och skrek med i fransk rap, så slog det mig; fan det är ju påskdagen. Och det finns ju inget bättre sätt än att fira påsk tillsammans med Joline i en bil, på väg mot en Calanques i södra Frankrike.

Jag, klättrandes i berg. I know, supersmickrande bild på mig skrattandes som et fån åt ngt. Aja, jag och bakgrund. Sen var Joline dålig på att informera om vad vi skulle göra, så jag tog på mig tunna tygskor och en handväska. Vi skulle gå/klättra 2 km för att komma fram till Calanquen.



Det gäller att inte vara höjdrädd, svårt att fånga på bild hur högt upp man är och hur dåliga stigar det är.

Kommentarer
Postat av: sara

du e så snygg de går i brallan joey

2011-04-25 @ 22:31:35
URL: http://payinginnaivety.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU SUGER PÅ ATT BLOGGA

2011-05-03 @ 18:00:51
Postat av: isa

hej, det var mycket vackra bilder! :D

ha det bra!

ps: checka/komentera gärna min blogg?

kram :)

2011-05-04 @ 21:15:26
URL: http://ssvartmascaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0