Bon matin tout le monde!

God morgon! Dagen har börjat fint, fåglarna kvittrar, veckan ska bli fin och det verkar som att jag har hela helgen ledig. Vågar inte hoppas för mycket dock, man vet aldrig vad som inträffar. Visserligen sa min hostmum att om dom behövde barnvakt så skulle de ringa en av granntjejerna, så håll tummarna!

Annars så var gårdagen bra också, lekte med barnen, låste in trädgårdsmästaren och så vidare.. Btw, han blev bara inlåst i trädgården med sin bil i typ en halvtimme när jag hämtade upp Julia. Ce n'était pas trooop grave.. Det roliga är att jag ionte riktigt fattade vad som hände, jag undrade mest varför han satt och latade sig i sin bil med fötterna utanför fönstret, så jag bad inte om ursäkt. Jag är en sån trevlig tjej.

Idag står träning, lunch med Jara och Ebba, skola och jobb på schemat. Bonne journée à tous!

Kommentarer
Postat av: Vicky

Tack fino <3!! Ååh va kul, det ser jag verkligen fram emot! Hoppas solen håller oss sällskap hela dagen :D puss puss

2011-04-05 @ 15:03:21
URL: http://viktoriatomic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0