Busy sunday

Gårdagen var minst sagt busy. Jag kom hem 5 på morgonen, gick upp kl. 8 för att sitta barnvakt i 3 tim. Lämnade av barnen på tennisen och hämtade sedan upp Joline, Jara och Stephanie för parkhäng i Torsan (La Torse, men roligare att säga Torsan) Det är Aix's version av Slottskogen. Fast inget slår Slottskogen. Slottskogen är bäst <3

Iaf, vi la oss i solen, picknickade, pratade en massa danska, eller mest jag med Steph som är dansk. Louise joinade, vi brände oss i solen och sen gick vi hem. Jag åkte hem för en powernap, sen hämtade jag upp Steph igen för att köpa sushi, we had a sushinight! På hennes balkong, den bästa i Aix, lika stor som hennes lägenhet. Alltså inte jättestor, men mysig.

Utsikten från hennes balkong. Fin om man bortser från alla kablar och parkeringen. Jag kör så himla franskt nu att det inte är sant. Igår använde jag varningsblinkers och jag snodde en parkeing. Till mitt försvar, så fanns det bara en och en annan gång i Toulon, så var det en kille som tog min. Så nu totalblockade jag parkeringen och tog den. Moahahahha. Men man måste faktiskt vara aggressiv här, annars hittar du aldrig en parkering.

Söta Steph med den underbara sushin. I love sushi. So good. Jag stannade hos henne, vi skulle kolla på film, hittade typ ingen. Så himla typiskt när man ska komma på vilken film man ska se, så kommer man inte på ngn alls. Vi kollade på en pissfilm som inte ville buffra tills min kropp skrek sömn och jag drog mig hem. Jag har haft en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0