Sunset


Den här härliga vyn hade jag i lördags kväll när jag var på väg till Jara för att käka middag och sen gå ut. Det har vart så underbart den här helgen, sol och 25 grader, it's amazing. Kvällarna är sköna nu också, det är inte så kallt längre, man kan ha en tunn jacka så klarar man sig. Väl på väg till Jara, så missade jag ju självklart bussen och bestämde mig att gå till nästa hållplats, men jag hittade inte den, så jag började gå upp för helvetesbacken upp till henne. Man kan jämför det med bergsklättring ungefär och jag hatade mig själv så mycket att jag bestämde mig för att aldrig mer vara hurtig och försöka gå upp för mördarbackar. Next time, I'll just wait for the next bus.

Kommentarer
Postat av: caroline

Åhh vad underbart! Jag var i Aix en månad januari/februari i vintras och älskar staden! Saknar det! Ha det så bra!!:) /caroline

2011-04-04 @ 18:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0