Vendredi, nous etions totalement soûl

Efter att ha jobbat mycket den senaste veckan, så fick jag ledigt nästan hela fredagen (min hostdad, typ glömde så jag fick jobba lite endå, men det fixade min grymma hostmum) så jag gick hem till Stephanie för att förfesta på hennes balkong, Aix bästa. Hon hade bjudit in en norska och två andra svenskar, så vi hade scandinavian party wohooo! Sen gick vi till Wohoo (hihi, va göteborgsk jag är med ordvitsar och allt) och vi var rätt dragna redan, men varför inte köra ett shotrace. Varför inte.

Okej, det är så här, när man bor med en värdfamilj så kan man inte riktigt balla ur. Jag har min egna studiolägenhet, men ändå, man har sitt ansvar liksom. Men när jag hade tre dagar ledigt och sen visste att jag skulle sova hos Steph, donc je pensais que je vais profiter.. Pas une trés bonne idée.. Full som en gnu och tidig hemgång blev resultatet. Kul att alla såg och har hetsat mig och mina classy ways hela helgen. Det händer även den bäste.. Här är fredagen i bilder.

Katja och Stephanie nyanlända till Wohoo, ser bra ut eller?

We're fresh fresh, exciting..


Älskar den här och den följande bilden. Guld värda.

Hihihihi..

Kommentarer
Postat av: claudia

Fin blogg :)

2011-04-11 @ 15:33:37
URL: http://claudialovgren.blogg.se/
Postat av: ♥ SmyckenbyAnna - Egentillverkade smycken

Jag har en nystartad smyckesblogg/inspirationsblogg!

Jag visar upp och säljer smycken till materialskostnad, så smyckena är billigare än på många ställen.



Kors, döskallar, fjädrar, kedjor, vingar, änglar, läder, ugglor m.m



Kika in, och hör av dig om du är intresserad av något, eller kika in för inspiration.

- http://smyckenbyanna.blogg.se



Kram! ♥

2011-04-11 @ 15:41:00
URL: http://smyckenbyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0