Btw, I'm staying in France jusqu'au decembre

Tänkte att jag kanske skulle berätta att jag har ändrat mitt hemresedatum från 26 maj till slutet av december. I love France and I don't ever want to leave. Det var familjen som frågade för någon vecka sen om jag ville stanna längre. Jag har tänkt på det så länge, jag vill verkligen stanna här. Ett halvår flyger iväg och helt plötsligt ska jag hem. This suites me better. Nu kan jag ta det lugnt. Planera mina resor.. Gud jag har tusen ställen jag vill åka till, Provence är breathtaking. Jag vill spendera en helg i Barcelona, i Italien, Nice + Monaco. Jag vill göra dagsturer till Avignon, Marseille, Cassis, Toulon, små pittoreska byar. Too much to do in too little time.

The good news though är att jag kommer hem i sommar. Minst en månad i underbara Göteborg. Göteborg är bäst på sommaren, no doubt. Och jag kommer hem en sväng för att fira min brorsas student i slutet av maj. Men jag stannar i Aix. Underbara Aix.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Braaaa, att du komer hem en manad, u made my day! Det far inte ga et ar utan att jag far traffa dig:D

2011-02-18 @ 16:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0