En vanlig dag i bilen med mina bebisar

Background history; Vi sitter i bilen. Lyssnar på Skyrock, en fransk hiphop/rnb-kanal (yes I play rapmusic for my babies) och Rihanna ft Drake - What's my Name spelas.

Jag: Oh na na, what's my name oh na na what's my name..

Rafael: Shhhhhhhhhhhhhhh! Sanna Shhhhh! (han kan inte säga Johanna, så han kallar mig Sanna)

Jag fortsätter sjunga.

Rafael: Sanna shhhh, det la madame som sjunger, inte Sanna!

Julia: Rafael, du håller tyst, hon har rätt till att sjunga, låt henne vara! Plus, hon sjunger bra!

Rafael: Nej Sanna, shhhh!

Inte längre Rihanna, utan någon fransk rap.

Julia: Johanna, sjuuuuung! Sjuuung!

Jag: Öhhhh, jag kan inte denna..


Härliga dom är va? Tur att jag har ett stort tålamod. Eller det har jag kanske inte, har satt dom framför en dvd och dom skriker efter mig. Back to work.


Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH.

SÖÖÖTISARR <3

2011-02-09 @ 18:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0