Fuck frenchguys

Asså är det något här som tröttar ut mig så är det franska killar. Om en kille raggar på dig på krogen och om du säger nej, jag är inte intresserad, så betyder detta att han kommer hälsa på dig, dvs. kindpussa dig varje gång han ser dig. Bara för att han har droppat en lame raggningsreplik om hur vackra ögon du har, så är man stuck med honom for life. I Sverige är folk normala, nobbar man ngn så låtsas man som att man aldrig setts innan.

Jag brukar gå till och samma ställe och det gör dom här killarna också. Kul att kindpussa halva klubben när man går in. Och så är det alltid någon jävel som frågar varför man inte har ringt dom. Jo, kanske för att jag sa nej 1000 ggr när du ville ge mig ditt nummer, jag blev fucking trött och tog det ändå, jerk-ass!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0