J'ai une nouvelle voiture

Som jag nämnt tidigare så kör jag världens största bil här, en cïtroen picasso. Den är hög, dvs jag behöver typ en stege för att klättra in i den, den är bred så jag kan inte parkera i parkeringshusen om det inte finns två platser lediga och om en bil ställer sig bredvid, så kommer jag varken in eller ut ur bilen. Den är lång, så jag kan inte fickparkera. (Hahahahhaha som att jag kan det ändå!) Måste dock nämna en sak, Jerome har en likadan och han kan parkera överallt med den. Jag fattar inte hur han gör, men han är typ min idol när det gäller bilkörning.

Idag iaf, så har de köpt en ny bil till mig, en renault twingo. Den är så liten att man kan stoppa den i fickan typ. Och så är den gammal. Jag måste krypa in i den, den har bara två säten där bak, finns ej plats för tre och jag har inget bagageutrymme. Om jag försöker så kan jag nog lyfta den med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0