Liv + Sex Friends

Igår var min enda lediga dag den här veckan. Jag sov länge och sen åkte jag för att luncha och gå på bio med Liv. Vi tog en kaffe i solen innan, det var skitvarmt, typ 20 i solen. That's the thing here, vädret svänger så himla mycket så man vet inte vad man ska ta på sig. Man får ha med sig en resväska med kläder för alla väder. Det vra iaf jättemysigt, vi satt framför Hôtel de ville på en uteservering och drack Aix godaste cappuccino. Här när man beställer cappuccino så får man alltid med vispgrädde och under hittar man kaffe som smakar kloakvatten. Men inte på Brasserie Marie (ok, inte säker på om det heter så, men typ.) Där vet dom hur man gör en riktigt god cappuccino.
  
Liv plus världens godaste cappuccino

Efteråt gick vi på bio, vi såg Sex Friends, eller No Strings Attached som den heter på engelska, med Nathalie Portman och Ashton Kutcher i huvudrollerna. Självklart dubbad till franska. Men det funkar nu, har vant mig. Den var en riktig chickflick, fast en bra en, man blev så där härligt lycklig efteråt. (Sara, Luda är med, u have to see it.)

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Vad härligt det ser ut! Spanien är ju mig väldigt kärt, men Frankrike ligger alltså inte långt efter!

2011-03-06 @ 13:34:58
URL: http://livinginparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0