Rendez-vous på en uteservering

Ok, först lite om festen igår. Det var sjukt nice, mycket folk, mycket folk som gått in för sin utklädnad, dock inte jag. Jag var trash, folk trodde jag var glam. Men fan bara för att man ska klä sig trash, så behöver man väl inte se hemlös ut? Jag var Amy Winehouse efter rehab, ca va mieux. Men jag har vart sjuk i typ 3 veckor, så jag blir trött jäkligt fort och mår illa, supergodt, och gick hem vid 2 kanske.

Idag, söndag, så har jag träffat några andra au-pairer på och suttit och druckit kaffe i solen. Det börjar bli så himla underbart här, det är kallt på morgonen men solen skiner och det är 15-16 grader under dagen.


Jag och Alexandra, en au-pair från Schweiz (Härligt att jag se lite skallig ut. Brukar bli så numera på bilder, jag är skallig, har polisonger et autre choses. Super.)

Två ryska au-pairer, har glömt namnen, jag är en sån himla fin tjej. Anyway, lägg märke till att vi köpt med oss en kaka och tagit med till cafét. That's how we role in France, hade antagligen fått böter i Svea.

Kommentarer
Postat av: sara

hahahahahhahahaha!! Vafan får man göra sååå??? :P

2011-02-07 @ 13:45:10
Postat av: Johanna

I know, helt crazy, men i södra frankrike är det inga problem. Jag vågar dock inte göra det, men om en kompis köpt mig sig, så skyller jag på att det är hon och inte jag. För lite svider det i min svenska själ när man gör så!

2011-02-07 @ 15:10:12
URL: http://johannaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0