Torsdag

Torsdag idag. Det vill säga dagen efter den jobbigaste dagen för alla au-pairer i Frankrike. (Barnen har ej skola på onsdagar) Men inte om man heter Johanna! Då är torsdagar minst lika jobbiga, jag har franska på morgonen, franska vid lunch och sen ska jag hämta upp barnen. Till råga på detta, så börjar Rafael bli sjuk, föräldrarna är i Paris över natten, så det är jag som passar dom i natt. Super!

Btw, jag tar fruktansvärt dåligt med bilder.. Ska försöka bättra mig, jag menar jag vill ju också ha kvar minnen från hur det ser ut här. Med mitt fiskminne, så har jag glömt Aix efter 5 min hemma.. Anyway, ska försöka ta lite mer bilder, min kamera suger, but whatever.

Happy thursday and bonne journée!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0