When the moon hits your eyes, like a big pizza pie, it's amoree!

Igår, efter en hemskt lång vecka med mycket barnpassning, så blev det äntligen helg! Föräldrarna kom hem sent, vid 21.30 tiden, så jag satte barnen framför en dvd och fixade mig där. Julia tyckte att jag var "alltför vacker" haha. Dom uttrycker sig roligt här i Frankrike, dom säger aldrig "Vad fin du är" eller så, utan det är alltid något i stil med "Ohhh, du är alldeles för vacker!" Bara att tacka och ta emot haha. Jag mötte upp några andra au-pairer utanför turistkontoret och vi gick på restaurang. En italiensk, vi fick 3-rätters för ca 15 euro, not to bad.

Efteråt gick vi ut, jag är tydligen the party princess bland au pairerna, så det var jag som guidade tjejerna genom Aix nattliv och vi gick till The Woohoo-bar.

Många av dom går inte ut, jag hade slitit av mig allt mitt hår om jag inte hade gått ut, måste daaansaaaa! Anyway, det var en mycket trevlig kväll och förhoppningsvis blir det tapas nästa vecka. Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0