Crazy Saturday night

Efter matchen så blev vi medbjudna att festa med laget. Vi sa ja och satte gränsen vid en öl och hemgång kl. 1. Blev inte riktigt så.. Men vem kan säga nej till ett helt fotbollslag va??

Vi började på Wohoo, I know, I look hawt. Var inte riktigt beredd på att gå ut så jag var osminkad med en långklänning som släpade i marken. Superpraktiskt, verkligen. Speciellt om man vill städa klubbgolvet medan man gör "the sweapingdress-dance". På bilden från vänster; jag, Steve (kanske världens goaste kille, Ebba, Anna och Jara. När Wohoo stängde så hängde vi med laget på privateparty på O'Mayli, ett ställe som vi alltid trott var stängt, men icke. Skitkul ställe med grym musik. Vi dansade hela natten och jag var väl hemma vid kl. 6. Jag höll mig till en öl iaf som jag drack tidigt på kvällen för jag hade bilen. Men innan hemgång var det efterfest vid La Rotonde som bestod av fyllebad i stora fontänen (inte jag) och att sen jämföra danska och svenska. Tröttnar nog aldrig på det, det roligaste som finns. Danska är sjovt helt enkelt :)

Steph och Sean hade de sjovt på Wohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0