Dimanche à Cassis

Efter 3 timmars sömn så var det dax för utflykt! Jag och team scandinavia tog bilen till Cassis. Jag körde, Steph var min sovande guide som kom med brillijanta idéer när hon vaknade upp och jag körde självklart fel. Efter att ha frågat gamla franska damer om vägen så hittade vi efter 1 och en halv timme till Cassis. Déja vu, samma sak hände när jag åkte dit med Helle och Joline, men men, det är roligare att köra länge typ.

På stranden i Cassis Folk säger att vi är nakna i norden, men nej, här i självaste prydfrankrike, så solade alla topless. Det här var enda bilden utan en halvnaken tant i mitten.

Jag och Kone på stranden lookin' haaawt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0