En liten hälsning i från Frankrike

I know I kind of suck när det kommer till att blogga at the moment. Har ingen lust, mormorn bor här, har ingen lust. Kanske inte en anledning men whatever. Tänkte skicka en hälsning till er alla där hemma i form av den fantastiska Colonel Reyel som gör schlager/reggaeton. Det är vid såna här tillfällen man önskar att man hade en gilla-knapp att trycka på. Här kommer han med en sprillans ny video där ljög jag, den är flera veckor gammal och man vet inte om man ska skratta, gråta eller bara dansa? Vad gillar man mest liksom? Hans totally awkward sätt, det grindande paret eller den åmande bruden i klackar på betonggolvet? Jag måste nog gå på den sistnämnda.

Men grejen är att jag faktsikt gillar honom på riktigt. Han är rolig, på ett ironiskt sätt och så förstår jag hans texter. Plus att det var i den här låten som jag första gången upptäckte subjonctif. Fransk grammatik is da shit min död. Puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0