Hejsi

Jag ska försöka blogga igen, på riktigt. Nu börjar allt landa och lugna ner sig. Je peux enfin être tranquille. Det jag har gjort de senaste månaderna är;

- Hjälpt mormorn.
- Hängt hos Steph och Katja, hängt på Wohoo och Mistral med Steph och Katja. They're awsome <3
- Blivit full tillsammans med Amerikanska fotbollsteamet på Wohoo för att sedan gå vidare till Mistral och bli full tillsammans med Aix Rubgy lag. Och sedan vakna upp med en rugbykille mellan mig och Stephanie. (Did I just write that in my blog??, Okej, det var mycket oskyldigare än det låter, he's a friend of Steph's)
- Blivit uppraggad av b-kända raceförare på Mistral. Alltid kul när folk har en egen wikipediasida eller?
- Kollat på berg, promenerat och bergsklättrat.
- Hängt i parker och träffat crazyparc-guy. Försöker numera undvika honom.
- Lagt armen i hundbajs i en park.
- Ätit en massa choklad.
- Fyllt 22=100 år.
- Suttit i ett franskt kollektiv och sjungit soullåtar tills soluppgången tillsammans med ett gäng gitarrspelandes, pårökta danskar.
- Försökt omvända danskarnas bild av mig som "Den fulla svenskan" , till "Den inte så fulla svenskan". Vet ej om jag lyckats, men fan det är la inte jag som röker på eller!???
- Tagit reda på vem som ropar "Svenska, svenska!" efter mig så fort jag går ut.
- Ätit en massa sushi.
- Skadat höften när jag lät barnen jaga mig i trädgården.
- Vart en naiv peacemaker och gått emellan fighter mellan killar stora som hus på fyllan. I am stupid.
- Ätit en massa glass.
- Sprungit på Bibemusplatån för att försöka träna bort allt jag äter. Jag gillar att äta.
- Och själklart gått i skolan och passat barn.

That kind of sums it up, halva april och maj månad. Man kan ju inte säga att jag har tråkigt iaf. Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0