Sverige idag <3

Med blandade känslor lämnar jag Frankrike 34 grader för mitt älskade Svea 12 grader. Min bror tar studenten och jag ska åka dit i 4 dagar. Något som känns fruktansvärt konstigt är att jag faktiskt skulle lämnat Frankrike och flyttat hem idag om vi inte hade ändrat datumen. Känns sjukt för jag älskar verkligen Frankrike, detta är bland det bästa jag gjort, 7 månader har passerat och det har gått så himla fort. Jag kan inte riktigt få in i mitt huvud att jag bott här i 7 månader. Men jag älskar det verkligen, I don't ever wanna leave France! Det händer så mycket kul här hela tiden, jag hänger inte riktigt med liksom, allt går i 180. Jag stannar iaf till december, så jag har plenty of time för att göra det sista jag vill. Jag ska bara fortsätta njuta av my fabulous life här. Enfaites, jag skippade lektionen idag för att ligga vid poolen lite :P Puss och kram så des vi där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0